Segala yang diconteng di sini semuanya tentang perjalanan hidup emppunyer blog zizie@Noor Arina Hanim..kiranye ni diari alam maya aku la diari reality dah xbleh nk teruskan coz aku xnk membazir pitis beli pen, magic color or pencil color lg dh

Wednesday, January 19, 2011

Cibuk Sangat..

tgk entry kali ni
mmg menggambarkan yg aku teramat bz okies
as a teacher
as a mother (BONDA Naqib)
n yg plg penting
as a WIFE

suke sgt jd semua di atas
jd wife n mother tersgt la special duty nyer
 opsss lamo sgt x update blog i ni
smpikan n  wish hapey new year kat my blog pon xde masa
tp i slalu je blogwalking kat blog bloggers yg best

aku rs xterlmbt aku nk mention azam aku thn 2011
  1. alwayz to b good wife 4 my lovely sayang en najmi b zamani..muaxxx
  2. bonda yg terbaik buat naqib (pasang hajat nk kembangkan family 1thn dr skrg)
  3. anak solehah buat ma n abah
  4. cikgu dedikasi
  5. nk tambah pendptan family
  6. perbanyakkan lg simpanan masa tua
  7. byk buat amal jariah...
iskk byk lg...hope dpt cpi smuanyer..

ni sbgi hiasan dalaman blog i tuk permulaan 2011
bonda wit naqib


No comments:

Post a Comment