Segala yang diconteng di sini semuanya tentang perjalanan hidup emppunyer blog zizie@Noor Arina Hanim..kiranye ni diari alam maya aku la diari reality dah xbleh nk teruskan coz aku xnk membazir pitis beli pen, magic color or pencil color lg dh

Sunday, December 5, 2010

Ongkosku Lari Lagi

salam...
waduh sudah la kok blog nie terbiar
rs mesti dh bersawang..bukan  pe skrg i xde masa nk berkarang..
br je online naqib kenit menyanyi..mula2 slow last2 high picth plak..
so terpaksa la curik masa tgh mlm bute nk buat post..

skrg cuti skolah so aku pon cuti la jgk
igat cuti skolah bleh lepak rehat kat umah..hampeh!xde maknanyer..
aku berjimba ngan en najmi n aidit naqib..
bleh dikatakan everyday kami keluar tau..
so duit pon keluar jgk la..
waaaaaaaaa sedey..kalo bleh kalo nk kuar kena pastikan wallet ada rm10 je..
kalo ada byk byk la yg aku rembat..

bile time duk umah mula duk belek wallet..pastu slhkn en najmi

honey :syg nyer pasal la nie..abis duit honey tau..berkurang la simpanan honey mcm ni
syg : aik syg plak slh..honey,syg xsuruh pon honey beli benda yg bukan2 tau..syg ajak honey kuar jejln window shopping ok..tgk syg xkuar duit pon..

time nie la aku jeles sama en najmi..mesti simpanan nyer lg byk dr aku
xpe next salary aku nk xnk guna nk guna duit en najmi je..hehehe..jaat gitu

ala dh ngantuk..sok nk g bercuti ngan en najmi n aidit naqib..next n3 aku story citer cuti2 mysia kami ekk..

nota kaki : syukur dikurniakan en najmi sbgi suami..setiap kali ku nerdoa  smoga cinta kami semakin bertambah setiap hari..i love u syg..

No comments:

Post a Comment