Segala yang diconteng di sini semuanya tentang perjalanan hidup emppunyer blog zizie@Noor Arina Hanim..kiranye ni diari alam maya aku la diari reality dah xbleh nk teruskan coz aku xnk membazir pitis beli pen, magic color or pencil color lg dh

Sunday, December 9, 2012

SETAHUN BERLALU


wah hebat bah title atas tue..
yola teman dh setahun xupdate blog
nk kata bizi bleh la tp malas yg lebih
aku ni suke baca blog2 yg dpt beri i inspirasi
janji lps baca i dpt merasai sesuatu :

rasa hapey
cinta
teruja
jeles :)
sedih
syukur
alangkah bertuahnyer jika dot dot dot


dengan membaca blog2 ni aku rasa dapat belajo byk
untuk menjadi manusia yg lebih baik

"YA ALLAH, syukur segala nikmat dan rahmat-MU"

banyak citer yg nk aku karang tapi karangan asyik sangkut je
sekarang my son dh 2 yrs old so dpt la i teruskan conteng kat blog ni next time


 

No comments:

Post a Comment