Segala yang diconteng di sini semuanya tentang perjalanan hidup emppunyer blog zizie@Noor Arina Hanim..kiranye ni diari alam maya aku la diari reality dah xbleh nk teruskan coz aku xnk membazir pitis beli pen, magic color or pencil color lg dh

Thursday, June 17, 2010

6 June 2010

punye la berabad aku x update blog aku..bukan pe aku xmalas je..hehhehe..skrg br rajin ckit je..
xceli our anniversary on 6 June..hehe tp memandangkan en asben bz mggu tu so terpaksa tunda la..tp 6hb tu kami ttp smbut...en asben blanje aku mkn steak @ steak house..n blanje aku mcm2..syg kat sys sgt2..bby pon syg kat syg..hehhehe..hapey giler..mana xnyer ape yg aku mintak semua dia ikutkan..cuma 1 je..dia xnk tgk Shrek..dia kata mcm knk2 je...emm tue je yg xdpt..
on the day kami tgk LBS (lagenda budak setan) n Prince of persia...ya ampun...bess bagat tis oth movie..sampaikan bby i aktif tendang menendang dlm perut nie ha....
mlm tue kami talk about our sweet memory...masa bercinta la masa bertunang la hingga la masa kawin...kelakar..
mlm tue aku tido berendam air mata...bukan sbb aku sedih tp coz aku terlalu hapey..
syukur dpt asben yg sgt baik buat aku...mlm tue aku nk je jerit..
"sayang,plz jgn tinggalkan honey..honey xdpt nk hidup tanpa syg..i love u so much"

kalo nk tahu asben i mmg romantik..setiap tgh mlm pasti dia akan angkat kpala aku n letak kat lengan dia...kdg2 aku terpaksa keraskan kpala xnk kc dia angkat coz aku takut dia lenguh nnt...

tuk syg...

"hanya dikau seorg saja pujaan hatiku, hney cinta syg sgt2,setiap kali solat hney pasti doakan kesihatan n kebahagian kita..semoga kita sentiasa dimurahkan rezeki dan di rahmati Allah hingga akhir nyawa...luv u so much En Najmi..

No comments:

Post a Comment